Hits: 204

Har du problemer med IT – så kontakt os endelig i helpdesken.

Du kan dog starte med at søge en løsning ovenfor – og hvis du ikke finder løsningen, så lav en ticket – Klik her >>

Du kan også se nedenstående video:

Support fra It-afdelingen sker gennem systemet HelpDesk. Vi stræber efter at give svar på spørgsmål og forhåbentlig løse problemer inden for fire timer. Men vi kan ikke give nogen garanti.

Vi planlægger, at de bedste spørgsmål og svar bliver udgivet på det kommende intranet til glæde for både studerende, kursister og ansatte.
HelpDesk Systemet ligger på adressen: http://helpdesk.dmjx.dk

It-support – hvem kan få?
It-afdelingens opgaver er at give support i forbindelse med undervisningen (3500 brugere), og de omkring 600 computere vi har på højskolen.

Vi vil meget gerne hjælpe alle, hvis vi kan og har tid, men du må være indstillet på, at vi ikke altid kan eller har tid. Udgangspunktet er, at

  • vi hjælper i åbningstiden. Du kan ikke få hjælp, hvis du sidder på skolen om aftenen og arbejder med en opgave, eller hvis der er problemer med at printe meget tidligt om morgenen.
  • vi kan kun hjælpe, hvis du bruger skolens webflade. Vi kan ikke hjælpe dig, hvis problemet f.eks. er en firewall i det lejlighedskompleks, hvor du bor, eller hvis du ikke bruger skolens mailadresse.
  • vi gerne vil guide dig, hvis du har problemer med at benytte det trådløse netværk – men vi kan ikke påtage os ansvaret for din private computer.